• Post category:Wiadomości

Z poniższego opisu dowiesz sie, jak w kilku krokach sprawić, by Twoje ogloszenie sprzedaży produktów rolnych znalazło się na tablicy z ogłoszeniami. Dzięki temu firmy skupujące z Twojej okolicy szybko dotrą do Twojej oferty i będą mogły złozyć Ci propozycję zakupu oferowanych przez Ciebie produktów rolnych. Zwiększysz tym samym zasięg swojego działania oraz oszczędzisz czas na aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów.

Dodanie ogłoszenia sprzedaży dla użytkownika zalogowanego jest możliwe z poziomu tablicy Sprzedaż – Moje ogłoszenia, na którą wchodzimy z Ogłoszeń na zakładce Sprzedaż (prawe boczne menu).

Kliknięcie zielonego przycisku Dodaj ogłoszenie sprzedaży otworzy nam formularz dodawania ogłoszenia.

Do formularza tworzenia ogłoszenia możemy także przejść z publicznej tablicy z ogłoszeniami (zakładka Ogłoszenia sprzedaży).

Uzupełnianie danych w poszczególnych polach formularza odbywa się analogicznie, jak w przypadku dodawania ogłoszenia zakupu. Pola, których wypełnienie jest obowiązkowe, zostały zaznaczone czerwoną gwiazdką.

Do zapisania ogłoszenia konieczne jest kliknięcie przycisku Zapisz.

Aby zostało ono umieszczone na widocznej dla Twoich kontrahentów głównej tablicy z ogłoszeniami, po jego zapisaniu powinieneś je opublikować, klikając w tym celu w przycisk Publikuj.

Dla użytkownika niezalogowanego (w tym także nie posiadającego konta na Agralanie) dodanie ogłoszenia sprzedaży wymaga wypełnienia danych sprzedającego w dedykowanym formularzu.

Formularz zostaje wyświetlony po naciśnięciu opcji Dodaj ogłoszenie na tablicy ogłoszeń sprzedaży.

Po uzupełnieniu w nim niezbędnych danych rejestracyjnych otrzymasz wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywującym konto. Kliknięcie w link spowoduje aktywację Twojego konta użytkownika, a tym samym – stworzonego ogłoszenia.

Autor

Katarzyna Głowacka Korczak
Specjalista ds. komunikacji marketingowej / Copywriter

Dba o jakość i rozwój platformy, kreując treści, które trafiają do użytkowników poprzez różne kanały komunikacyjne. Posiadane doświadczenie redakcyjne, zdobyte w czasie pracy w mediach, wykorzystuje w codziennych kontaktach z wydawcami mediów tradycyjnych i elektronicznych.