4. Jak oznaczać kontrahentów za pomocą etykiet?

Aby w łatwiejszy sposób zarządzać bazą swoich kontrahentów, możesz ich oznaczyć za pomocą specjalnych etykiet. Dodanie etykiety jest możliwe na etapie dodawania nowego kontrahenta, ale można także przypisać etykietę do kontrahenta, który już funkcjonuje w naszej bazie.

Wprowadzanie etykiet na formularzu dodawania/edycji kontrahenta odbywa się w polu o tej samej nazwie.

Poszczególne etykiety oddzielamy od siebie za pomocą klawisza Enter. Do każdego kontrahenta można przypisać maksymalnie 10 etykiet. Maksymalna długość etykiety to 24 znaki.

Nie ma możliwości, by danemu kontrahentowi przypisać kilkakrotnie tą samą  etykietę.

Aby jednocześnie nadać etykiety wielu kontrahentom, zaznacz ich na liście. Możesz wybrać ręcznie kilka osobnych rekordów [1] lub zaznaczyć automatycznie wszystkie wyświetlone [2]. Następnie wybierz opcję Zarządzaj etykietami[3] i w odpowiednim polu wprowadź treść etykiet, które chcesz dodać przy wybranych kontrahentach [4]. Na koniec zatwierdź swój wybór przyciskiem Zapisz.
Na podobnej zasadzie możesz usuwać etykiety większej grupie kontrahentów.

Dzięki przypisanym etykietom możesz teraz w łatwy sposób wyfiltrować swojego kontrahenta. Wystarczy, że przejdziesz na listę kontrahentów i w filtrze znajdującym się nad tabelą wybierzesz konkretną etykietę (-ty).