5. Jak powiązać kalendarz z transakcją?

Wybraną transakcję możesz powiązać z utworzonym Kalendarzem. W tym celu na widoku szczegółowym transakcji skorzystaj z opcji Wybierz kalendarz.

Wybierz preferowany Kalendarz z dostępnej listy i zatwierdź odpowiednim przyciskiem.

Jeśli dla danej transakcji wybrałeś już wcześniej datę rozładunku, to powiązanie z kalendarzem lub jego zmiana spowodują usunięcie tych dat.

Jeśli nie posiadasz jeszcze żadnego kalendarza, to po wybraniu opcji Wybierz kalendarz pojawi się możliwość utworzenia nowego kalendarza.

Przypisanie kalendarza do transakcji spowoduje automatycznie wybranie tego kalendarza do wszystkich dostaw, które nie mają ustawionego czasu rozładunku.

W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany wcześniej wybranego kalendarza, korzystając z opcji Zmień kalendarz dostępnej na widoku szczegółowym transakcji.

Jednak jeśli w dostawie był już wybrany termin – zostanie on wykasowany. Po wybraniu nowego Kalendarza możesz ustawić nowy termin dostawy na nowym Kalendarzu.

Jeśli nie masz aktywnych rezerwacji, możesz w Kalendarzu zmienić godziny obsługi w magazynie oraz dodać lub usunąć dzień. W tym celu przejdź do widoku Kalendarze dostaw, wybierz Kalendarz, który chcesz zmodyfikować. Wybór jest możliwy poprzez przycisk Edycja.