Zarejestrowani użytkownicy platformy Agralan, posiadający utworzony Profil działalności, mają swoje wizytówki. Są one widoczne dla ich kontrahentów.
Wygląd wizytówki prowadzonej działalności może zostać spersonalizowany. W tym celu na Profilu działalności należy wybrać dedykowaną opcję jej utworzenia.
- Grafika nagłówka – pozwala na umieszczenie dowolnej grafiki, która zostanie wyświetlona na górze wizytówki działalności.
- Dane prowadzonej działalności – zamieszczone w tej sekcji informacje oraz logo firmy zostaną zaczytane z danych wprowadzonych w Profilu działalności.
- Opis – to miejsce, gdzie warto zamieścić krótki opis prowadzonej działalności.
- Załączniki – w tej sekcji można zdecydować, które z dodanych w Profilu działalności załączników, zostaną opublikowane na naszej wizytówce.
- Adresy – analogicznie, jak w przypadku poprzedniej sekcji, spośród wyświetlonych adresów, należy zaznaczyć tylko te, które mają być widoczne publicznie.
- Lokalizacja na mapie – jeśli wcześniej w Profilu działalności zostały już zaznaczone na mapie lokalizacje dla poszczególnych adresów, w tej sekcji możemy zadecydować o ich publicznej widoczności.
- Ogłoszenia – w zależności od wybranej przez Ciebie opcji (ogłoszenia zakupu i/lub ogłoszenia sprzedaży), na utworzonej wizytówce będzie widoczny określony rodzaj ogłoszeń.
- Galeria – to miejsce na dodanie plików graficznych, np. zdjęć prezentujących prowadzoną działalność lub produkty, które chcielibyśmy sprzedać czy zakupić.
Aby dane wprowadzone na Wizytówce działalności były widoczne publiczne, konieczne jest ich opublikowanie. Jest to możliwe poprzez kliknięcie przycisku Publikuj, dostępnego w prawym górnym menu.
Wprowadzone dane w dowolnym momencie możesz przeedytować. A jeśli zdecydujesz, iż z jakiś powodów już nie chcesz, by wizytówka była widoczna dla Twoich kontrahentów, możesz ją wycofać. Taką zmianę umożliwia opcja Wycofaj, także dostępna w prawej górnej części strony.